Regulamin Zakupów

 

Regulamin www.alfafit.cz firmy Internet podlega następującym Kodeksu zakupu oraz właściwego ustawodawstwa Republiki Czeskiej i praktyki biznesowej. Wszystkie towary pochodzą od autoryzowanego importera i dystrybutora dla Republiki Czeskiej, jest standard jakości i są objęte pełną gwarancją na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

 

1. Właściciela sklepu

AlfaFit s. r. o.

Umělecká 310/2

170 00 Praha 7

Republika Czeska

- tylko adres rozliczeniowy - nie służą jako kontakt i placówek

ID: 27568997
NIP: CZ27568997

 

Adres do korespondencji:

AlfaFit s. r. o.
P. O. Box 629
170 00 Praha 7

Republika Czeska

 

Banka: FIO Banka a.s.
Numer konta: 2100212093
Kod banku: 2010
Konto walutowe: CZK
SWIFT: FIOBCZPPXXX
IBAN: CZ10 2010 0000 0021 0021 2093

 

2. Zamawianie towarów

Poprzez wysłanie zamówienia internetowego wybranych towarów Klient potwierdza słuszność zamówień i zgadza się z warunkami na www.alfafit.cz portal internetowy. Jeśli klient składając zamówienie wypełnia inicjały w formie elektronicznej lub w celu rejestracji, będzie on do kopii poczty zlecenia jako potwierdzenie rejestracji zamówienia do systemu zamawiania e-sklepu. Po rejestracji, Klient otrzyma również nazwę użytkownika i hasło do innych zakupów w e-sklepie i sprawdzić zamówień. Jeśli nie ma kopię zlecenia na podany adres e-mail tak szybko, jak to możliwe, prosimy o kontakt. Możesz też zamówić towar przez telefon lub e-mail. Jeśli od złożenia zamówienia i potwierdzenia do zmiany ceny, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od zlecenia lub zaakceptować zmianę ceny. Kolejność jest uważany za wiążące dla obu stron od jej potwierdzenia przez dostawcę.Potwierdzenie zamówienia jest zamówieniu przez e-mail lub telefonicznie. Towary z ceny akcji (nazwa produktu ma DZIAŁANIE słowo) nie zapewni dodatkowe rabaty. Zniżki nie mogą być łączone i łączone. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z klientem telefonicznie w celu weryfikacji lub wyjaśnienie porządku. Jeżeli, na przykład w zakresie wyższych rzędów, niektóre brakujące lub nieprawidłowe dane, itd.

 

2.1 Każde nowe zamówienie jest wiążące (kodeks cywilny § 1724 i nast., Ustawa nr. 89/2012 Sb.) W naszych warunkach. Chyba przesyłki, porządek pobranie WYSYŁKA klienta podniósł wolę w każdym przypadku zobowiązany do zapłaty kosztów poniesionych w trakcie wysyłania towarów i opłata manipulacyjna (karny) od 85 PLN. Składając zamówienie zgadzasz się na nasze warunki i kary umownej w tej kwocie.Przyjęcie, przetwarzania i wysyłki zamówienia kupujący jest informowany przez e-mail podany w zamówieniu, lub przez SMS na numer telefonu komórkowego. Na uzasadnienie braku akceptacji lub odrzucenia przesyłki (np. Nie otrzymał zawiadomienia od listonosza, nieuporządkowanej towarów, wakacje, wyjazd za granicę, itp) nie będą brane pod uwagę. Identyfikacja klienta jest możliwe przy użyciu adresów IP i dostawców ISP, które są częścią zamówienia. Konsumenci mają prawo w terminie 7 dni od przesyłki zwrotnej aktywnie prosić o ponowne wysłanie zamówionych towarów. Konsumenci obejmowało również wcześniejsze zlecenia wypłacone pocztowy próżno. Sposób płatności takich zleceń zawsze zaliczki na konto bankowe. Nie będą pobierane kary. Jeżeli kupujący żąda w terminie 7 dni od przesyłki zwrotnej o ponowne wysłanie zamówionych towarów lub wysyłając odmówi, zostanie wydane wezwania do zapłaty kosztów wysyłki przesyłki, w tym kar umownych. W przypadku braku zapłaty należnej kwoty, wniosek zostanie rozpatrzony zgodnie z prawem.

 

2.2 Wszystkie informacje wyświetlane na stronie www.alfafit.cz są wyłącznie w celach informacyjnych i nie stanowią oferty w rozumieniu § 1732 par. 2 ustawy nr. 89/2012 Sb., Kodeks cywilny.

 

2.3 Jeśli wprowadzisz więcej zamówień od samego kupującego w terminie, który mieści się w tym samym okresie narracji takich zleceń, Sprzedający zastrzega sobie prawo do przyłączenia z powodu wydajności i gospodarki wszystkich tych zleceń w jednym. Z tych samych zleceń kupujących są uważane za zamówienia złożone w ten sam sposób dostawy lub dostawy do tego samego adresu i jednej wspólnej informacji, takich jak: imię, nazwisko, telefon lub e-mail.

 

3. Anulowanie zamówienia

Anulowanie zamówienia przez kupującego

Zamówienie może zostać anulowane przez telefon lub e-mail, jeśli są przyjmowane zamówienia państwowe, brak potwierdzenia zamówienia i towary nie zostały wysłane. W przypadku późnego anulowania, Portal operatora www.alfafit.cz twierdzą, za szkody, zwłaszcza udokumentowanych kosztów związanych z wysyłką towarów.

 

3.1 Anulowanie zamówienia przez sprzedawcę

Właściciel firmy Internet ma prawo do anulowania zamówienia lub jego części w przypadku, gdy towary zamówione w procesie zamówienia przestaje produkować lub dostarczyć na rynek czeski, lub znacząco zmienić swoją cenę.Anulowanie zamówienia klient zostanie poinformowany. Jeśli masz już wartość zamówionych towarów anulowanej zamówienia płatnego, zostanie zwrócone danej kwoty, tak szybko jak to możliwe.

 

4. Dostawa towarów

Jeśli czas jest zazwyczaj wysyłane następnego dnia roboczego od daty otrzymania zamówienia. Jeżeli towary nie są w stanie, nie możemy zagwarantować, ten okres, bo to zależy od innych dostawców i importerów. Po otrzymaniu towaru, Klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie pokazują wyraźne ślady uszkodzenia. Jeśli przesyłka jest uszkodzona, kupujący ma prawo odmówić przesyłkę, lub w celu określenia zakresu uszkodzeń w obecności przewoźnika, a następnie złożyć skargę do przewoźnika, co jest możliwe w ciągu trzech dni od daty otrzymania przesyłki. Odrzucenie przesyłki zostanie zastąpiony nowym, tak szybko jak to możliwe. Miejsce realizacji dostawy jest adres wskazany przez kupującego w celu jak adres dostawy. Ze względów ochrony środowiska, dokumenty podatkowe (faktur i faktur uproszczonych) wyświetlane są tylko na życzenie (na zamówienie notatki wskazują "Pytam faktury") lub można przesyłać pocztą elektroniczną. Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem nośników, lub możesz odebrać swoje zamówienie osobiście zobaczyć. Kolejny sposób dostawy specyfikacji.

 

4.1 Próba wybicia piłki

Dla zamówień z ceną towarów do 57 PLN zostanie obciążona ceną towarów zamówionej usługi próba wybicia piłki cenę 8 PLN. Próba wybicia piłki jest stosowany do użytku osobistego, jeżeli cena zamówionych towarów mniej niż 57 PLN. Przy zamówieniach powyżej 57 PLN. Próba wybicia piłki nie będzie pobierana chyba rozliczeniowy odbavného podano w szczególnych warunkach sprzedaży i rabatów promocyjnych. Dla "AlfaFiT Benefit" jest zawsze odbavné opłatą.

 

5. Formy płatności

Pobranie - przy wysyłaniu towarów usługi transportowe

Przelew bankowy - Termin dostawy rozpoczyna się w dniu zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto bankowe

 

5.1 Nadpłaty wyniknie dla klienta w wysokości 16 PLN (lub. Równowartość w walucie obcej) zastrzega operatora sklepu internetowego opuszczenia jako kredyt do zamówień dodatkowych. Nadpłaty wyższa wartość na życzenie zostanie wysłany do krajowego przelewu darmo klienta w CZK. W przypadku wysyłania w inny sposób takie nadpłaty zostaną pomniejszone o koszty opłat transakcyjnych.

 

6. Gwarancja i zwroty

Wszystkie towary pochodzą od autoryzowanego importera i dystrybutora dla Republiki Czeskiej, jest standard jakości i są objęte pełną gwarancją na podstawie obowiązujących przepisów prawa.Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych przez nieautoryzowanego interwencji, ze względu na korzystanie z towarów przeznaczonych na inne niż przeznaczeniem, nieprawidłowego przechowywania, niewłaściwej obsługi, uszkodzenia mechaniczne, co jest spowodowane zużycia wynikającego z normalnego użytkowania, klęsk żywiołowych lub zdarzeń losowych. Gwarantowane właściwości produktów zależy wyłącznie od specyfikacji określonych bezpośrednio przez producenta. Zalecamy, aby przed wysłaniem towaru do reklamacji, należy skontaktować się z infolinią klienta, tel: 00420 220 570 220 lub 00420 773 470 093, nasz wykwalifikowany personel poinformuje Cię o wszystkie aspekty skargi dobrych praktyk. Towary wadliwe mogą być legalnie wysłane na siedzibę firmy. Dla najszybszych przetwarzania żądania, zalecamy adres wysyłki na adres do korespondencji: AlfaFit s.r.o., P.O. Box 629, 170 06 Praha 7. Towar należy przesłać listem poleconym (np. Pakiet ręcznie lub listem działki), że przesyłka może narzekać, jeśli został zgubiony lub uszkodzony. Nasz sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z nieodpowiedniego lub bez ubezpieczenia towarów w tranzycie z klientem. Przesyłka nie wysyłamy za pobraniem - przesyłki wysyłane klientom dorsz AlfaFit s.r.o. podjęte.

 

6.1.1 Postępowanie w przypadku reklamacji

Opowiedz nam o skargi przez telefon, e-mail lub listownie. Towar należy przesłać listem poleconym na adres i opisać przyczynę reklamacji. Roszczenia, w tym usunięciu wad musi być rozliczone bez zbędnej zwłoki, w terminie 30 dni od roszczenia, chyba że dostawca i nabywca zgadza się na dłuższy okres. Po tym okresie, nabywca ma takie same prawa, jak gdyby był zdejmowany wada. Okres dla rozliczania wierzytelności jest zawieszony, jeżeli sprzedający nie otrzymał wszystkie dokumenty niezbędne do przetwarzania wniosku (towary lub jego części, inne dokumenty, etc.).Sprzedawca jest zobowiązany do żądania dodatkowych dokumentów od kupującego, w możliwie najkrótszym czasie.Termin jest od tego dnia zawieszone do czasu dostarczenia wymaganych dokumentów przez kupującego.

 

6.1.2 Przejęcie rozliczane reklamacji

Wnioskodawca zobowiązany jest do odbioru sprawę w ciągu jednego miesiąca od upływu czasu, gdy naprawy lub modyfikacje powinny być wykonane, a jeśli wykonane później niż w ciągu miesiąca od powiadomienia o jego realizacji. Niezastosowanie się do tego zobowiązany jest do uiszczenia opłaty pamięci jest takie same jak przewidziane w §2159 ustawy 89/2012 Sb., Opłata wynosi 16 PLN za dzień rzeczy przechowywania po okresie 30 dni od wezwania do przejęcia. Jeśli zostałeś obciążony kosztami magazynowania, sprawa zostanie wydane do klienta w celu zrekompensowania kwoty należnej do przechowywania.

 

7. Odstąpienie od umowy - zwrotu towarów

W przypadku towarów zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego nabywcy - przedsiębiorcy - osoby fizycznej na podstawie przepisów kodeksu cywilnego (§§ 1829/37) prawo do 14 dni od daty dostawy (odbiór) do zwrotu towaru bez podania przyczyny. Towary muszą kwalifikować się do dalszej odsprzedaży. Towary nie mogą być w jakikolwiek sposób uszkodzone, mając śladów używania lub w inny sposób uszkodzone i muszą być zapakowane w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami. Towary muszą być załączone wszystkie dokumenty. Aby odstąpić od umowy w terminie ustawowym, o kontakt pod nr tel: 00420 220 570 220 lub 00420 773 470 093, który poinformuje Cię, jak postępować lub e-mail w ciągu 14 dni od otrzymania (pickup) zlecenia luźno sformułowanego "Odstąpienie od umowy w ustawowym terminie ", zawierający wszystkie dane wymagane przez obowiązujące przepisy (w szczególności, tj: imię i nazwisko, adres, numer zamówienia, data otrzymania zamówienia, informacje, że wycofuje się z umowy w terminie ustawowym, jest zwracana liczba i rodzaj towarów numer konta bankowego do zwrotu i podpis klienta) na objednavky@alfafit.cz lub na nasz adres: AlfaFIT s.r.o., P.O. Box 629, 170 06 Praha 7. Towary, które podlegają odstąpieniu od umowy (zwróconych towarów) należy dostarczyć na adres korespondencyjny w terminie 14 dni od powiadomienia o odstąpieniu od umowy, jeśli nie wysłał, wraz z zawiadomieniem o odstąpieniu od umowy. Jeżeli termin ten nie zostanie dotrzymany prawo do odstąpienia od umowy wygasa. Towar należy przesłać listem poleconym (np. Pakiet ręcznie lub listem działki) w celu ubiegania się o przesyłkę, jeśli nie było przypadku utraty lub uszkodzenia. Nasz sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z nieodpowiedniego lub bez ubezpieczenia lub pakowania towarów w czasie transportu od klienta. Przesyłka nie wysyłamy za pobraniem - przesyłki wysyłane klientom dorsz AlfaFit s.r.o. podjęte. Kiedy spotkali na Regulamin klienta do odstąpienia od umowy, klient będzie w terminie 14 dni zwrócone ceny towarów, które będą zgodne z prawem upokorzony faktycznie poniesione koszty do zwrotu towaru. Zgodnie z ustawą 89/2012 Coll. § 1834 nie jest uprawniony do refundacji dla usług do niego w związku z wysłaniem towarów stanowiących (np. Odbavné, dobírečné itd.), Jak usługi te zostały w pełni wdrożone przed odstąpienia od umowy w oparciu o wyraźne życzenie klienta, co zostało wyrażone złożenia zamówienia. Zgodnie z § 1832 ust. 2, nie jest uprawniony do otrzymania zwrotu ceny za dostawy w całości, jeśli nie wybrać najtańszy sposób dostawy. W tym przypadku klient zapłaci sprzedającemu cenę najtańszych środków przenoszenia towarów, które sprzedawca oferuje. Jeśli produkt opatrzony adnotacją, że ma krótszy minimalny termin ważności ("Termin ważności: DD / MM / RRRR, exp .: DD / MM / RR exp: mm / rrrr lub exp: MM / RR - np...:. exp:. 21 lipca 2014 lub exp. 14/07), kupujący wie, że jest to w zgodzie z literą prawa zwanego łatwo psujących się towarów i łzy, a zatem zgodnie z § 1837 kodeksu cywilnego nie wymaga wycofania się z. zamówienia w ustawowym terminie (Towary zakupione na zniżki ze względu na krótszy daty minimalnej konsumpcji nie może być zwrócony). przepis ten nie ma wpływu na roszczenia do towarów ze względu na uszkodzenia podczas transportu. po powrocie nie jest ze względów higienicznych, zgodnie z prawem lub sprzedanych towarów w zamkniętym pojemniku, który konsumentów z rozszczelnione. Towar może być również okres 14-dni bez podania przyczyny do powrotu, jeśli zarówno prawne towar podmiot lub osoba fizyczna. Wysłane kupujący nieobjętych ustawowymi wymogami za odstąpienie od umowy, Klient zostanie zwrócona po uiszczeniu opłaty pocztowej od Klient przelewem na rachunek bankowy AlfaFIT sro. Jeśli klient nie zrobi, musi uiścić opłatę określoną w pamięci podobnie §2159 ustawy 89/2012 Sb. Opłata wynosi 16 PLN za dzień rzeczy magazynowych.Opłata pobierana jest za każdy dzień po upływie 30 dni od usług płatniczych wywołanie kk aż płatności lub rozliczenia długu innego klienta, który uniemożliwia wysyłanie rzeczy. Jeśli zostałeś obciążony kosztami magazynowania, sprawa zostanie wysłany do klienta w celu zrekompensowania kwoty należnej do przechowywania.

 

8. Ochrona danych osobowych i danych

AlfaFIT s.r.o. Cenimy sobie zaufanie swoich klientów, i zobowiązuje się chronić swoje dane, które miały być podane do realizacji zamówienia. Te dane oraz dane w żadnym przypadku nie należy zwrócić na osoby trzecie.Operator wykorzystuje dane i informacje tylko do codziennej komunikacji z klientem.

 

9. Odpowiedzialność za prawdziwość danych

AlfaFIT s.r.o. zauważa, że informacje na stronie internetowej jest częściowo uwzględniona od osób trzecich i mogą zawierać materiały i nieścisłości techniczne lub błędy typograficzne i mogą być aktualizowane bez powiadomienia.Firma nie może bezwarunkowo gwarantuje dokładności ich treść. AlfaFit s.r.o. nie jest zobowiązany do innej strony za szkody spowodowane wykorzystaniem informacji w sklepie internetowym lub powiązanych stron internetowych, jeśli nie były one takie informacje do klienta następnie potwierdzone na piśmie przez e-shop.

 

Aktualizacja z dnia 24. 10. 2014